söndag 11 oktober 2009

Tråkdag...

Idag är en tråkdag... Jag var på M´s inflyttningsfest igår vilket gör att min hjärna är mos idag. Jag drack inte mycket och kom inte hem sent, kl 1, men jag är ändå trött och mosig. Och jag måste både läsa och skriva ihop en liten grej inför vårt litteraturseminarium imorgon, vilket inte är helt lätt när hjärnan som sagt blivit utbytt till gegga.

Mer tråk är att Oscars infektion är inte bättre trots penicillin, så han är extremt gnällig nu. Suck. Om den inte är bättre imorgon får vi åka in igen, och då blir det helt plötsligt lite läskigt tycker jag. Och struligt eftersom han måste vara helt infektionsfri 21/10 för att kunna vaccineras, annars får de skjuta upp det.

Ergo - tråkdag

Fast det var trevligt på festen igår iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar