tisdag 13 oktober 2009

Traderaberoende

Japp, jag kommer ut ur garderoben och erkänner mitt traderaberoende. Tradera är så kul! Både köpare och säljare blir nöjda och man kan både tjäna bra med pengar på att sälja och spara bra med pengar genom att göra fynd. Dessutom kan man hitta fina kläder från de tidigare kollektionerna av tex molo och småfolk. För att inte tala om mitt nuvarande favoritprint från polarn o pyret, nämligen hamnmotivet, som kom 2007 och definitivt inte går att hitta i butik.

Dock så går jag väl snarast plus minus noll på det eftersom jag handlar så mycket, men iaf. Bättre det än att jag bara handlar och inte säljer något! Så nu blev jag tvungen att lägga ut lite nya auktioner för att det är så kul. Ni kan kika på: http://www.tradera.com/auktioner/karro_82

Glöm inte att det är miljövänligt också!

Förresten läste jag i DN i morse om en tjej som hade haft ett köpfritt år. Trots mitt traderaberoende blev jag faktiskt lite sugen. Det är ändå något som tilltalar mig med det. Men jag känner mig inte redo än, kanske om något år. Tycker du som jag, tycker du som jag, så gör jag det en annan daaaag!


Annars inget intressant idag, pluggat lite, sovit lite, hämtat Hugo på dagis, ätit spaghetti med köttfärssås...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar