fredag 9 oktober 2009

Lillemans näsa...


Stackars lilla Oscar! Han har en bakterieinfektion på och runt näsan som dessutom blivit värre bara under dagen. Tur att vi fick tid hos vår superbästa doktor på fm idag! Han skrev ut penicillin på en gång, och han skriver aldrig ut i onödan, så då behöver inte jag som förälder ta ställning till om jag verkligen vill det här. Det är verkligen guld att ha en barnläkare som man har fullt förtroende för. Jag gillar inte att gå till vårdcentralen eftersom de inte har några barnläkare där, och vill också gå till någon som verkligen känner mina barn, ffa Oscar eftersom han är så speciell. Så till alla som bor i sthlm kan jag varmt rekommendera Anders Nilsson på barnläkarmottagningen på Riddargatan, jag känner att jag alltid blir hörd och tagen på allvar där och han tar sig tid att svara på frågor även om de inte handlar om det specifika ärendet. Även hans kollega Ian Modin och sköterskorna är jättebra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar