tisdag 27 oktober 2009

Denna leda...

T har åkt till värmland för att se på hockey och dumpat mig med två sjuka barn... Leda! Och själv har jag huvudvärk och mår lite lite illa. Inte bästa upplägget direkt. Hugo sover sedan kl 15.30 och vill inte vakna, och jag orkar inte bråka. Ingen fara egentligen, men antar att natten blir kaos nu. Oscar bara rosslar och hulkar och gnäller, stackars liten. Han vill inte äta och har gått ner i vikt nu igen, men som tur är har han plötsligt fattat grejen med nappflaska, så nu får han minimax i den och det går ner litegrann iaf. Jag orkar varken laga mat eller äta. Egentligen måste jag handla också, men det går ju inte när Hugo sover... Aja, Oscar ska till doktorn imorgon iaf så får vi se vad han säger. Och T kommer ju hem imorgon, en natt ska jag väl klara. Men ändå... Leda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar