måndag 5 oktober 2009

Sov snälla!




Oscar vägrar sova. Han sover en timme, är vaken en timme och fortsätter så hela natten. Aldrig hade jag trott att man kunde överleva på ungefär tre timmars sömn per natt under en längre period, men det verkar som att det går, för så vitt jag vet är jag inte död än. Men tyvärr är det inte så bra för varken min hjärnkapacitet eller mitt humör. Dessutom är det oerhört svårt att se saken rationellt och gå med på att han såklart inte gör det för att plåga oss när han för tredje gången börjar gallskrika så fort jag äntligen slumrat in. Är det inte så de gör i guantánamofängelset för att tortera de presumtiva terroristerna? Hoppas inte, för deras skull iaf.

Sedan hittar man honom som på översta bilden på morgonen ist...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar