torsdag 28 januari 2010

Tittut

Idag var vi på tittut igen. Jag tycker det är så bra! Men det känns alltid som att tiden inte räcker till, man måste gå innan man varit där "färdigt" liksom. Iofs har det kanske lite att göra med att jag måste gå en halvtimma innan det egentligen slutar för att hinna hämta Hugo, men ändå. Dock så måste jag säga att jag saknar den psykolog som var med i den förra gruppen, hon var så rätt liksom. Den som är i den här gruppen är helt okej, men inte lika bra helt enkelt. Trots att det visade sig att hon jobbat med min mormor i tidernas begynnelse (70-talet) och ägnade hela vårt första besök åt att lovorda henne, vilket ju iofs var trevligt och sant alltihop såklart. Specialpedagogen däremot är verkligen super, jag gillar henne skarpt. Tycker det borde vara tittut varje vecka... Det är skönt att vara någonstans där Oscar inte är så uppenbart annorlunda. Nu är han iofs nog en av de som är mest "efter" utvecklingsmässigt i gruppen, men iaf, han känns ändå inte annorlunda och "värst" som han ju kan kännas bland "normala" barn.

Imorgon kommer min kompis S hit, vi ska baka semlor. Sedan kommer sjukgymnasten till dagis för att visa hur vi ska få fast Oscar i ståskalet, välbehövligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar