måndag 11 januari 2010

Bvc idag

Äntligen ÄNTLIGEN väger lilleman över 8 kg! 8620 g närmare bestämt, min lilla tjocksmock... (allt är ju relativt) Hela 77 cm hade han blivit också. Men fortfarande på -3 SD och huvudet hade inte vuxit alls, men det var ju egentligen bara väntat. Hugo klarade 3-årskontrollen galant, men det var ju också väntat.
Innan dess satt jag och telefonerade till CSN och skolan, och det verkar som att det löser sig med sjukskrivning och studiebidrag och allt. Det känns så skönt! Nu kan jag vara sjukskriven "på riktigt", innan jag visste hur det skulle bli kunde jag ju inte stressa ner ordentligt. Således en bra dag även därför alltså.

Ikväll har jag dessutom haft ork nog att lägga ut lite auktioner på tradera, måste ju finansiera barnens overaller för nästa vinter som jag köpte på rea nu. Molo polaris coast blev det till både lilla och stora, hoppas bara de inte växer för mycket nu hehe. Oscar lär ju inte vara någon fara, där är väl frågan snarare om han växer i den, men Hugonen vet man aldrig. Ja, ja, då får den väl åka ut på tradera den med sedan isf.

För de som vill kika in på mina traderaauktioner: www.tradera.com/auktioner/karro_82

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar