onsdag 4 november 2009

Lat, lat, lat...

Idag har jag inte gjort något av det jag skulle... Eller jo, jag åkte och köpte en skolbok som jag behöver. Annars så lät jag bli att åka till biblioteket och läsa som jag borde ha gjort. Så nu får jag åka till skolan tidigare imorgon och sätta mig i biblioteket.
Gick en promenad med Assar och Oscar istället, vilket ju var trevligt, men inte alls vad jag borde ha gjort. Borde också ha börjat på frågelistan till genetik-besöket, men det har jag inte heller gjort.
Sedan ringde min chef och ville att jag skulle jobba på lördag, och eftersom vi behöver pengarna är det klart att jag sade ja, men nu kommer S som jag lovat att träffa bli så besviken. Plus att jag kanske dessutom lovat min syster att vi skulle gå på skansen, jag kommer inte ihåg så noga. Nu måste jag hinna posta en traderagrej innan utlämningsstället stänger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar