måndag 2 november 2009

Äntligen vaccinerad!

Yey! Lilleman var frisk nog att vaccineras idag! Äntligen. Nu behöver jag bara oroa mig för en massa biverkningar... Men det känns ändå väldigt skönt att han är vaccinerad.

Och nu börjar nedräkningen till genetik-besöket, på fredag ska vi dit. Känner att jag redan nu börjar hypa upp det så jag kommer nog att vara lite besviken efteråt, men jag kan inte låta bli. De ska berätta om den tyska flickan med samma knas som Oscar! Och vi kommer att få något litet mer att gå på än vi har nu hoppas jag. När kommer han att gå, när kommer han att prata? HUR utvecklingsstörd kan man räkna med att han är/kommer att vara? Jag tror inte så farligt mycket, men det kan ju inte jag avgöra. Han är ju iaf inte gravt utvecklingsstörd, för han är ju kontaktbar och så, vet ju faktiskt var lampan är minsann (typ hans enda trick, men iaf). Och vi ska få veta vad "problem med ögonen" och "problem med nervbanorna", som den tyska flickan tydligen har, egentligen betyder. Jag vill dit nu, nu, nu! Eller inte riktigt nu, för jag har inte skrivit ner alla frågor än, men det går ju snabbt.

Skulle så gärna vilja hitta någon annan med samma knas som Oscar, dels för min skull, att kunna prata med föräldrarna och se om de är lika, men också för hans skull.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar