torsdag 26 november 2009

Det blir jul ändå...


Det blir jul ändå, även om inte pappa är med. Så nu har vi julpyntat i alla fall. Det känns så konstigt att pappa inte kommer att vara med. Jag vet inte alls hur vi kommer att göra med julafton, vi får väl försöka styra upp något för Hugos skull. Jag är fortfarande rädd för när jag kommer att bryta ihop, jag har lyckats hålla det på lite avstånd än så länge. Jag bävar för begravningen. Och för skolan, vet inte hur jag ska orka. Men imorgon ska jag och Hugo baka lussebullar, och förhoppningsvis orkar mamma och min syster ta sig hit de med. Oscar är fortfarande sjuk men förhoppningsvis på bättringsvägen, han har haft feber i över en vecka nu vilket resulterat i tre besök på akuten och ett hos hans vanliga läkare samt två influensaprov varav det ena var negativt och det andra inte är klart. Suck. Hoppas han slutar ha feber snart, annars missar han sin andra vaccination på onsdag. Som förresten är min födelsedag. Som jag knappt orkat tänka på, orkar nog inte fira. 27 är inget särskilt, jag kan fira nästa år ist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar