onsdag 16 juni 2010

Städa städa...

Idag är Oscar äntligen frisk nog att vara på dagis! Skönt! Hugo är väl också frisk nog egentligen, men jag tänkte att han kunde få lite egentid med mig så han får vara hemma. Han ska hjälpa mig att städa. Imorgon kommer elgubbar för att installera svenska bostäders bredband, så då måste det vara undanplockat där de ska borra och greja, och på fredag kommer en tjej och kollar på vår lägenhet. Vi har ju lagt ut den på björnsbostadsbytare eftersom vi behöver större, och HISS. Iaf om den ligger högre upp än en tr. Jag orkar inte släpa vagnen hundra ggr vareviga dag längre, och även om jag ställer den i källaren (vilket jag inte vill eftersom det inte går att låsa fast den och det är väldigt mycket pengar att inte låsa fast) så får jag släpa Oscar, väska och kassar isf vilket också är jobbigt. Vet inte om vi är intresserade av den här tjejens lägenhet, men bra att kolla iaf. Den ligger nämligen i ett område som inte är så supertoppen, men som sagt, det är ju bra att kolla iaf.
Nu ska Hugo och jag ta itu med städningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar