söndag 14 mars 2010

Fortfarande kvar

Japp, fortfarande kvar och med syrgas. De provade att trappa ner under natten vilket funkade bra och tog sedan bort den i morse, men då sjönk syresättningen till 88 så det var bara att sätta tillbaka. Min lilla skrot. Är egentligen inte orolig just nu, men hela syrgasgrejen är ju en ny erfarenhet och ett steg bakåt gällande hur han hanterar förkylningar. Iofs är denna förkylning ELAK, så kanske har det lite att göra med det också. Och så känner jag att ska det vara så här nu? Jämt när han blir sjuk? Är detta ytterligare en grej att lägga till hela kromosomknas/funktionshinder-apparaten? Det ska ju bli bättre ju äldre han blir, med andningsknas och så alltså, eller?
Hugo och jag ligger iaf i soffan och tittar på film, ni vill inte veta ur många gånger jag sett "kalle och chokladfabriken" den här helgen... Stackars T får lov att vara med Oscar så länge jag är så här sjuk. Men jag ska försöka se om mamma är tillräckligt frisk för att orka med Hugo en stund så att jag kan åka dit och hålla sällskap och pussa på min lille.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar