söndag 28 februari 2010

Raw!

Jag och T var på raw igår, vi fick det i julklapp av allra käraste syster, det var SUPER! Så skönt att bara få skratta lite, för det gör jag inte så mycket nu för tiden. Min mamma och T´s mamma passade barnen och det hade gått jättebra. Oscar börjar dessutom må bättre och har varit sitt allra gulligaste hela kvällen igår och dagen idag. Lett för minsta lilla och skrattat med ljud (vilket han väldigt sällan gör annars) när han fått eskimåpussar. Då känns livet bra. Stackars Hugo däremot börjar tröttna på att vara hemma... Vi pratade om att han ska till dagis imorgon, då sade han att han skulle berätta för kompisarna att han var sjuk. -Nej, du får berätta för kompisarna att du är frisk nu, och att du har varit i tyskland, sade jag. "Jag ska berätta att jag var i tyskland... och kräktes" fick jag till svar. Jaha ja. Dessutom är han mycket noga med att upplysa alla vuxna han träffar med att "ibland kräks jag". Det är typ det första han säger. Fast jag tycker det är bra, det är väl hans sätt att bearbeta alltihop, han tyckte ju uppenbarligen att det var väldigt obehagligt och det är ju inte så lätt att få grepp om för en treåring.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar