lördag 20 februari 2010

Jag skulle aldrig ha skrivit det där...

Om att allt var mycket bättre med Oscar och att jag egentligen inte har något att vara orolig för. Jag jinxade det. Nu har Oscar varit inlagd med dropp till i tisdags då han fick komma hem på permission, och han blev sedan utskriven på onsdagen. Då vägde han 8300 g. Igår vägde han 7500 g. De fick väga honom flera gånger, för de trodde inte på det, de sade att man inte kan gå ner så mycket så fort, men det kan man ju uppenbarligen eftersom han gjort det. Så nu är han inlagd igen, stackars T fick åka med honom igår. Det var faktiskt läskigt att se Oscar när jag kom hem igår, han är jätteblek och supersmal och ögonen ser ut som stora svarta hål. Nu är jag faktiskt ganska orolig.
Men med Hugo är det okej, han spydde senast i onsdags och har varit ganska pigg sedan dess. Så vi fick en 'frisk' dag i berlin iaf. Vi gick på zoo, tittade på minneskyrkan, var på kadewe, åkte buss förbi riksdagen och lite statyer och ti ergarten, tittade på holocast-monumentet och sony center. Och tittade på muren. Så vi klämde in mycket på en dag.
Fast helt frisk är Hugo inte, för han är fortfarande dålig i magen, men eftersom han ändå är ganska pigg och äter så avvaktar jag med att gå till doktorn. Jag ger det till på måndag, om han fortfarande har diarré då så går vi till Anders.
Nu ska jag ringa T och höra hur Oscar mår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar