onsdag 7 april 2010

Glest med inlägg, jag vet...

Har haft fullt upp nu i påskhelgen och så när våren äntligen kommit. Många promenader har det blivit. Och imorgon är det skola hela dagen så mamma får hämta Oscar på dagis.
Att skriva den nya vårdbidragsansökan tog två och en halv timme! Både jag och kuratorn var rätt slut efter det... Jag har svårt att förstå att det ens är tillåtet att skriva den själv, förstår att många då inte får så mycket som de kanske behöver eller tom avslag på ansökan. A ja, får vi 75 % så är jag nöjd iaf, fast fullt vore ju super... Men halvt eller mindre kommer jag bli riktigt besviken på och isf begära omprövning. Men man ska ju inte oroa sig i onödan, så jag får släppa det där nu ett tag.
Annars har det väl inte hänt så mycket... Båda barnen är rätt friska för tillfället, fast har börjat hosta lite så vi får se vad som händer. Det verkar inte som att vi kommer iväg för att hälsa på min syster i valencia trots allt. Surt! Men inte så mycket att göra åt . De datum vi skulle kunna åka är så begränsade av min skola och T´s jobb, så det blir alldeles för dyrt tyvärr. Men de kommer ju hem i juli iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar