fredag 13 augusti 2010

Sista dagen på semestern


Ja, den gemensamma iaf. T börjar jobba på måndag, och barnen börjar på dagis. Och jag ska jobba i helgen, och gå på formex. Så vi gjorde matsäck och drog till flaten. Lilleman badade och somnade sedan i princip på en gång, på bilden har han nyss vaknat. Hugo och jag badade en massa och modiga Hugo vågade bli kastad i vattnet och hoppa från bryggan. Härligt!
Annars har det varit en ganska aktiv semester för oss allihop. Först var vi ju i Valencia, och sedan var vi på landet ett par veckor. Sedan lyckades vi klämma in två kortvisiter också, i värmland hos T´s kusin och farmor och i dalarna hos min morfar och min mammas kusiner. Så en del har vi fått gjort! Nu återstår bara att gå tillbaka till vardagen, tex att städa. Det ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig här hemma nu, så nu vet jag vad jag ska roa mig med nästa vecka när barnen är på dagis. Fast på onsdag ska jag och Oscar till olmed för att kolla så att ortoserna är bra, det verkar nämligen som att han får lite ont av dem. Och sedan veckan efter det drar det igång med både badgrupp och tittut för Oscar. Kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar