lördag 7 augusti 2010

Egentid

Nåja, nästan i alla fall, för Oscar är hemma. Men Hugo är hos mormor och ska sova där, och T är på sonisphere. Så ikväll är det bara jag och Oscar. Mysigt! Jag behöver inte bry mig om middagstid eller ens vad det ska bli, och jag har både tv:n och datorn för mig själv. Det ni! Det är inte så ofta det händer direkt. Kanske ska jag prova att köra ett pass zumba för första gången, nu när det inte finns någon hemma som kan störa eller skratta. Har inte provat än, men det ser ju kul ut. Eller så ska jag titta på Sherlock Holmes, förra gången jag gjorde det så somnade jag efter en halvtimme tyvärr. Möjligheterna är oändliga! Fast det bygger ju lite på att Oscar tänker sköta sig förstås, men det bådar gott, för han ålar omkring för fullt på golvet här hemma och sköter sitt. Så nu ska jag återgå till att softa!

Just det, måste berätta att Oscar för ett par dagar sedan lärt sig hasa sig fram på rumpan. Duktiga lillskroten! Det har verkligen hänt en hel del för honom denna sommar, han har lärt sig åla, sätta sig upp och nu hasa på rumpan. Vad händer här näst?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar